Followers

Saturday, February 16, 2013

dan aku kembali menulis

entah..tiada aral tiada angin...tiba2 tangan ini elok sahaja menaip di sini...betul2 lama aku tinggalkan tempat aku coretkan segala-galanya ini...

entry entry lama banyak yg telah aku hanyutkan ke sungai...orang kata...barang yang lepas jgn dikenang..pffttt..

hmmm..tak tahu la berapa lama pula tahan dengan coretan kali ini..silap2 ini coretan pertama dan terakhir untuk tahun ini..

haih! LIFE kan..
betul la tu..
hidup tak selalunya indah..
ok takde kena mengena! hahhaa

2012 berlalu dengan pantas pejam celik dah masuk february 2 minggu lagi march.. 2012 juga byk perkara suka duka berlaku...entah..rasanya tak perlu aku coretkan di sini..yang penting kini aku meniti tahun 2013..10 bulan lagi yang bakal hadir dengan pelbagai tanda tanya..yang pasti usia pun makin meningkat sedar tak sedar tahun depan insyaallah dah grad..cepat betul masa berlalu..

2 minggu lagi semester baru bakal menyusul..tak pasti sama ada aku bersedia atau tidak...februari banyak mengajar aku..aku sepi dari dunia teknologi seketika untuk beri ruang dan peluang kepada diri sendiri..duduk menilai diri sendiri..entah mana silapnya aku pun tak pasti..kepada yang sedar dan ambil berat..tak jemu bertanya khabar..berkongsi berita suka dan duka..dan aku rasa diri ini penting buat mereka..terima kasih wahai sahabat! yang tak sedar itu perkara biasa.. argh! ini semua poyo!

usai bercerita tentang itu...

tak sabar rasanya nak habiskan 2013..banyak perancangan yang di atur! moga2 segalanya menjadi! yang pasti aku terlalu teruja menanti jun! rasa terlalu tua di situ! bakal bergelar bapa saudara!oh! sumpah itu buat aku sungguh teruja! menanti kelahiran arjuna hati yang pertama! moga2 hotmama sihat sentiasa..jaga diri jaga kesihatan demi baby dalam perut!

kalau nak tulis semua rancangan 2013 ni..mahu esok baru habis! tak apalah..yang lain simpan dulu..sebab kita hanya merancang..tuhan yang menentukan...

harap2 coretan pertama ini buat aku ingin terus menulis..tapi kadang2 terfikir adakah saya seorang attention seekers? hmmm pada aku menulis disini bukan bererti ingin mencari attention..tapi kadang2 inilah tempat meluah rasa tempat mencurah  segala-galanya..

cukup untuk hari ini!
love...AO

No comments: